ADATKEZELÉSI SZABÁLYZAT

Bevezetés

 

A természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS TANÁCS (EU) 216/679 Rendelete (a továbbiakban Rendelet) előírja, hogy az Adatkezelő megfelelő intézkedéseket hoz annak érdekében, hogy az érintett részére a személyes adatok kezelésére vonatkozó, minden egyes tájékoztatást tömör, átlátható, érthető és könnyen hozzáférhető formában, világosan és közérthetően megfogalmazva nyújtsa, továbbá, hogy az Adatkezelő elősegíti az érintett jogainak a gyakorlását.


Az érintett előzetes tájékoztatási kötelezettségét az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról a 2011. évi CXII. Törvény is előírja.


Az alábbiakban megfogalmazott tájékoztatással e jogszabályi kötelezettségünknek teszünk eleget. A tájékoztatást közzé tesszük a Társaság Honlapján, vagy az érintett személy részére, kérésre meg kell küldeni.


Adatkezelő megnevezése

Szolgáltató, adatkezelő megnevezése

Név / cégnév:

WIMMER TRANS KFT.

Székhely:

8105 Pétfürdő, Böhm Ferenc út 2. 

Telephely:

8105 Pétfürdő, 1551/4 hrsz.

Cégjegyzékszám:

19 09 505 471

Adószám:

12498444-2-19

Nyilvántartási szám (NAIH):

Weboldal megnevezése, címe: www.wimmertrans.hu 

Az adatkezelési tájékoztató elérhetősége:

http://wimmertrans.hu/adatkezelesi-szabalyzat


Az adatkezelő elérhetőségei

Név / cégnév: WIMMER TRANS KFT.

Székhely: 8105 Pétfürdő, Böhm Ferenc út 2.

Levelezési cím: 8105 Pétfürdő, Pf. 424.

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. 

Képviselő: Wimmerné Bátor Hajnalka

Telefon: 30/ 400 3755

Fax: 88/598 951

(A továbbiakban Társaság)


Fogalom meghatározások:


a GDPR (General Data Protection Regulation) az Európai Unió új Adatvédelmi Rendelete;

adatkezelés: a személyes adatokon vagy adatállományokon automatizált vagy nem automatizált módon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, így a gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tagolás, tárolás, átalakítás vagy megváltoztatás, lekérdezés, betekintés, felhasználás, közlés, továbbítás, terjesztés vagy egyéb módon történő hozzáférhetővé tétel útján, összehangolás vagy összekapcsolás, korlátozás, törlés, illetve megsemmisítés;


adatfeldolgozó: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely az adatkezelő nevében személyes adatokat kezel;


személyes adat: azonosított vagy azonosítható természetes személyre (érintett) vonatkozó bármely információ; azonosítható az a természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, különösen valamely azonosító, például név, szám, helymeghatározó adat, online azonosító vagy a természetes személy testi, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható;


adatkezelő: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely a személyes adatok kezelésének céljait és eszközeit önállóan vagy másokkal együtt meghatározza; ha az adatkezelés céljait és eszközeit az uniós vagy a tagállami jog határozza meg, az adatkezelőt vagy az adatkezelő kijelölésére vonatkozó különös szempontokat az uniós vagy a tagállami jog is meghatározhatja;

az érintett hozzájárulása: az érintett akaratának önkéntes, konkrét és megfelelő tájékoztatáson alapuló és egyértelmű kinyilvánítása, amellyel az érintett nyilatkozat vagy a megerősítést félreérthetetlenül kifejező cselekedet útján jelzi, hogy beleegyezését adja az őt érintő személyes adatok kezeléséhez; 

adatvédelmi incidens: a biztonság olyan sérülése, amely a továbbított, tárolt vagy más módon kezelt személyes adatok véletlen vagy jogellenes megsemmisítését, elvesztését, megváltoztatását, jogosulatlan közlését vagy az azokhoz való jogosulatlan hozzáférést eredményezi.

címzett: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, akivel vagy amellyel a személyes adatot közlik, függetlenül attól, hogy harmadik fél-e. Azon közhatalmi szervek, amelyek egy egyedi vizsgálat keretében az uniós vagy a tagállami joggal összhangban férhetnek hozzá személyes adatokhoz, nem minősülnek címzettnek; az említett adatok e közhatalmi szervek általi kezelése meg kell, hogy feleljen az adatkezelés céljainak megfelelően az alkalmazandó adatvédelmi szabályoknak;


harmadik fél: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely nem azonos az érintettel, az adatkezelővel, az adatfeldolgozóval vagy azokkal a személyekkel, akik az adatkezelő vagy adatfeldolgozó közvetlen irányítása alatt a személyes adatok kezelésére felhatalmazást kaptak.


A Szabályzat célja


Jelen szabályzatban a Wimmer Trans Szálítmányozó és Szolgáltató Kft. (8105 Pétfürdő, Böhm Ferenc út 2.) az általa gyűjtött személyes adatok védelmére vonatkozó feltételeit rögzíti biztosítva az érintettek jogait, eleget téve az alkalmazandó jogszabályok követelményeinek.

Jelen szabályok kialakításakor a Társaság különös tekintettel vette figyelembe az alábbi jogszabályokat:

a 2011. évi CXII. Törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról („Infotv.”);

az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 Rendelete a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (továbbiakban: „GDPR”);

a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”);

a Munka Törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény („Mt.”).


Tájékoztatáshoz való jog és adatmódosítás


Az érintettek bármikor jogosultak tájékoztatást kérni a Társaságtól az általunk kezelt, rájuk vonatkozó személyes adatokról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbá arról, hogy kik, és milyen célból kapják vagy kapták meg adatait. A Társaság a kérelem benyújtásától számított 15 napon belül írásban adja meg a kért tájékoztatást. Továbbá az érintettek bármikor kérhetik a helytelenül rögzített adataiknak helyesbítését vagy azok törlését, vagy adatainak zárolását, illetve tiltakozhatnak személyes adatainak kezelése ellen.

A Társaság a kérelem benyújtásától számított 15 napon belül törli az adatokat, amennyiben ez lehetséges - ez esetben azok nem lesznek újra helyreállíthatók -, illetve tájékoztatást ad kérelmével, a törlési kérelme esetleges elutasításával, illetve az adatkezeléssel kapcsolatban.

Egyebekben a Társaság az adatkezeléssel kapcsolatos kérelmeket azok benyújtásától számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 nap alatt megvizsgálja, annak megalapozottsága kérdésében döntést hoz, és döntéséről a kérelmezőt írásban tájékoztatja.

Kérelmet a Társaság alábbi elérhetőségeire küldött nyilatkozattal lehet benyújtani:

e-mailben: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

postai úton: 8105 Pétfürdő, Pf. 424.

Kérjük, hogy kapcsolattartó ügyintézőként Wimmerné Bátor Hajnalkát jelöljék meg!

Az Adatkezelés jogalapja, célja és módja

Az adatkezelésre a Társaság érintettjeinek önkéntes, megfelelő tájékoztatáson alapuló „Adatkezelési hozzájáruló nyilatkozata” alapján kerül sor, amely nyilatkozat tartalmazza az érintettek kifejezett hozzájárulását ahhoz, hogy az általuk közölt személyes adataik, illetve a róluk generált személyes adatok felhasználásra kerüljenek.

 

Az adatkezelés célja a Társaság üzleti tevékenységéhez és a kiszolgáló folyamatokhoz szükséges adatgyűjtés és az érintettek jogainak védelme.

 

Az adatkezelő a megadott személyes adatokat az e pontokban írt céloktól eltérő célokra nem használhatja fel. Személyes adatok harmadik személynek vagy hatóságok számára történő kiadása - hacsak jogszabály ettől eltérően nem rendelkezik kötelező erővel – kizárólag jogszabályon alapuló hatósági intézkedés alapján, vagy az érintett előzetes, kifejezett hozzájárulása esetén lehetséges.

Adatkezelő a neki megadott személyes adatokat nem ellenőrzi. A megadott adatok megfelelőségéért kizárólag az azt megadó személy felel.


A Társaság által alkalmazott adatvédelmi irányelvek


A Társaság szolgáltatásainak igénybevételéhez elengedhetetlenül szükséges személyes adatokat a Társaság az érintettek hozzájárulása alapján és kizárólag célhoz kötötten használja fel.


A Társaság, mint adatkezelő vállalja, hogy a birtokába jutott adatokat az Infotv. rendelkezéseinek, a fenti I. pontban hivatkozott jogszabályoknak és jelen Szabályzatban rögzített adatvédelmi elveknek megfelelően kezeli, és azokat a jelen Szabályzatban meghatározott adatkezelőkön kívül harmadik félnek át nem adja.


Az érintettet tájékoztatni kell az adatkezelés céljáról és arról, hogy az adatokat kik fogják kezelni, illetve feldolgozni. Az adatkezelésről való tájékoztatás megtörténik azzal is, hogy jogszabály rendelkezik a már létező adatkezelésről - továbbítással vagy összekapcsolással történő adatfelvételről.


Ha a szolgáltatott adatok kiadása a Társaság harmadik országbeli címzettek vagy nemzetközi szervezetek számára szükségessé válik, úgy ehhez minden esetben előzetesen és írásban kérjük az érintett hozzájárulását a GDPR rendelet 49. cikk (1) bekezdésének megfelelően.

Minden olyan esetben, ha a szolgáltatott adatokat a Társaság az eredeti adatfelvétel céljától eltérő célra kívánja felhasználni, erről az érintettet tájékoztatja, és ehhez előzetes, kifejezett hozzájárulását megszerezi, illetőleg lehetőséget biztosít számára, hogy a felhasználást megtiltsa.

A Társaság, mint adatkezelő az adatok felvétele, rögzítése és kezelése során a jogszabályok által előírt korlátozásokat minden esetben betartja.

A Társaság kötelezi magát, hogy gondoskodik az adatok biztonságáról, megteszi továbbá azokat a technikai és szervezési intézkedéseket és kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek biztosítják, hogy a felvett, tárolt, illetve kezelt adatok védettek legyenek, illetőleg megakadályozza azok megsemmisülését, jogosulatlan felhasználását és jogosulatlan megváltoztatását. Kötelezi magát arra is, hogy minden olyan harmadik felet, akiknek az adatokat esetlegesen továbbítja vagy átadja, ugyancsak felhívja ezen irányú kötelezettségeinek teljesítésére.

A papíralapon kezelt személyes adatok biztonsága érdekében a Társaság az alábbi intézkedéseket alkalmazza:

- az adatokat csak az arra jogosultak ismerhetik meg, azokhoz más nem férhet hozzá, más számára fel nem tárhatóak;

- a dokumentumokat elkülönítve, elzárva tárolja.

A számítógépen, illetve hálózaton tárolt személyes adatok biztonsága érdekében az alábbi intézkedéseket és garanciális elemeket alkalmazza:

- az adatkezelés során használt számítógépek, szerverek a Társaság tulajdonát képezik;

- a számítógépen található adatokhoz csak érvényes, személyre szóló, azonosítható jogosultsággal - legalább felhasználói névvel és jelszóval – lehet csak hozzáférni;

- a hálózati kiszolgáló gépen tárolt adatokhoz csak megfelelő jogosultsággal és csakis az arra kijelölt személyek férhetnek hozzá;

- amennyiben az adatkezelés célja megvalósult, az adatkezelés határideje letelt, úgy az adatot tartalmazó fájl visszaállíthatatlanul törlésre kerül, az adat újra vissza nem nyerhető;

- a hálózaton tárolt adatok biztonsága érdekében az IT szabályzatnak megfelelően kerüli el a Társaság az adatvesztést;

- a személyes adatokat kezelő hálózaton a vírusvédelemről folyamatosan gondoskodik;

- a rendelkezésre álló számítástechnikai eszközökkel, azok alkalmazásával megakadályozza illetéktelen személyek hálózati hozzáférését.

Az Adatkezelés időtartama

A munkavállaló által megadott Személyes adatok kezelése mindaddig fennmarad, amíg az érintett nem kéri az adatok törlését. Ez esetben az adat a jelen Szabályzatban meghatározott összes adatkezelőnél törlődik.

Az adatkezelés helye

- 8105 Pétfürdő, 1551/4 hrsz. telephelyen

A kezelt adatok speciális esetei

Az adatfeldolgozók megnevezése

Adatfeldolgozó: az a természetes, vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség, vagy bármely egyéb szerv, amely az adatkezelő nevében személyes adatokat kezel (Rendelet 4. cikk 8.).

Az adatfeldolgozó igénybevételéhez nem kell az érintett előzetes beleegyezése, de szükséges a tájékoztatása. Ennek megfelelően az alábbi tájékoztatást adjuk:

Társaságunk IT szolgáltatója

Társaságunk a Honlapja fenntartásához és kezeléséhez, valamint az informatikai rendszerek üzemeltetésére és karbantartására adatfeldolgozót vesz igénybe. Ezen adatfeldolgozó megnevezése a következő:

 

Név / cégnév: Pannon-Comp Kft.

Székhely: 8200 Veszprém, Házgyári út 24/6.

Cégjegyzékszám: 19-09-000595

Adószám: 10243664-2-19

Képviselő: Gelencsér Péter

Telefonszám: 06 88 329 818

E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

Társaságunk könyvviteli szolgáltatója

 

Társaságunk a jogszabályokban előírt adó- és számviteli kötelezettségei teljesítését alkalmazott munkatárssal végzi. Könyvvizsgálóként szerződéssel külső szolgáltatót vesz igénybe, aki hozzáfér (kezeli) a Társaságunkkal szerződés, megbízás, vagy kifizetői kapcsolatba lévő természetes személyek adataihoz is. Ezen adatfeldolgozó megnevezése a következő:

 

Név / cégnév: Széll Könyvvizsgáló Kft

 

Székhely: 8200 Veszprém, Bajcsy Zs.u.8.

Cégjegyzékszám: 19-09-503233

Adószám: 11523914-2-19

Képviselő: Széllné Roik Zsuzsanna

Telefonszám: 06-30-9565236

E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

Társaságunk vagyonvédelmi szolgáltatója

 

Ezen adatfeldolgozó munkatársai Társaságunk megbízásából vagyonvédelmi szolgáltatásokat végeznek. A szolgáltató megnevezése:

 

Név / cégnév: Katona Ervin

Székhely: 8100 Várpalota Mátyás Király u. 16.

Cégjegyzékszám:

Adószám: 

Képviselő: Katona Ervin

Telefonszám: 00-36-70-945-3753

E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

Munkavállalókkal, megbízottakkal kapcsolatos adatkezelés


Az adatkezelés célja


A Társaság munkavállalóinak (esetlegesen családtagjainak) és megbízottjainak személyes adataihoz jut hozzá a munkavégzéshez vagy juttatásokhoz köthető folyamatok során, a jogszabályok vagy harmadik fél által előírtak szerint.


Az adatkezelés jogalapja, meghatározása


Az adatkezelésekre a Társaság munkavállalója/megbízottja által történt előzetes hozzájárulásán keresztül kerül sor.

A Társaság munkavállalója/megbízottja írásos nyilatkozatban tudomásul veszi, hogy személyes adatainak kezelését a jogszabályokban előírt esetekben és módon (bérszámfejtéshez, adókedvezményhez, hatósági ellenőrzéshez, személyi biztonsági tanúsítványhoz, gépjármű meghatalmazáshoz stb.) munkáltató kezeli, harmadik féllel megosztja. A munkavállaló/megbízott azt is tudomásul veszi, hogy munkavégzés során szükséges kapcsolattartásra a Társaság a meghatározott adatokat harmadik félnek továbbítja. A nyilatkozatban nem nevesített esetekben az érintett egyedi, írásos hozzájárulásával adja meg hozzájárulását.


A munkavállaló/megbízott saját kérésére harmadik fél számára kiállított dokumentációban (pl. munkáltatói igazolás) szereplő adatok kezelésére az igazolás kérésével adja meg hozzájárulását.


Az Adatkezelés időtartama


A megadott adatokkal kapcsolatos adatkezelés mindaddig tart, amíg az adatkezelés célja fennáll, illetve amíg az érintett a személyes adatainak törlését az Info törvény 14. § c) pontja szerint nem kérte. Ez esetben az adat a jelen Szabályzatban meghatározott összes adatkezelőnél törlődik.


Kivétel ez alól szerződésekben, a hatóságok által előírt esetekben és a vállalat tevékenysége során keletkezett dokumentációkban megadott személyes adatok kezelése, amelyeknek utólagos törlésére nincs mód. A Társaság ebben az esetben a személyes adatok egyéb helyen történő törléséről gondoskodik.


A kezelt adatok köre


Munkavégzéshez köthető adatkezelés (kapcsolattartás) esetén a harmadik féllel megosztott személyes adatok: a családnév, keresztnév, munkahelyi telefonszám, munkahelyi e-mail cím, munkahelyi levelezési cím, a munkavégzéshez szükséges képesítésekre és ismeretekre vonatkozó adatok.


A jogszabályban rögzített adatkezelés esetén a jogszabály szerinti adatok kerülnek rögzítésre (előbbieken túl TAJ szám, bankszámlaszám, adóazonosító szám, lakcím, életkor, jogosítvány, gyermek kora stb.). Különleges kategóriájú adatok (munkaköri egészségügyi alkalmasság, keresőképtelenség ténye, várandósság, megváltozott munkaképesség, táppénzes állomány, fogyatékosság stb.) rögzítése a jogszabálynak való megfelelés céljából történik.


Az adatkezelésre jogosultak köre


Az érintett személyes adataihoz a Társaság tevékenység folytatásához a munkaköri leírás és a munkautasítások szerint illetékes munkatársainak van hozzáférése.


Amennyiben a Társaságnak átadott adatok továbbítása harmadik fél számára szükségessé válik, amely lehet harmadik országbeli címzett vagy nemzetközi szervezet és azt az érintett nyilatkozata nem tartalmazza, úgy ehhez a Társaság minden esetben előzetesen és írásban kéri az érintett hozzájárulását.


Adatbiztonsági intézkedések


A kezelt adatokat elektronikusan a Társaság saját e-mail szerverén és belső hálózatán tárolja megfelelő védelemmel, ahhoz illetéktelen (a vállalaton belüli és kívüli személy) hozzáférése nem lehetséges. Szerződéses vagy jogszabály által előírt esetben az elektronikus/nyomtatott dokumentumot átvevő biztosítja az adatok megfelelő kezelését.


Állásjelentkezés


Az adatkezelés célja


A benyújtott pályázatok elbírálása, a meghirdetett állásra jelentkezők értesítése a kiválasztási folyamat során, illetve annak lezárását követően.

Az adatkezelés jogalapja, meghatározása

Az adatkezelésekre a jelentkezők önkéntes hozzájárulásával kerül sor. A hozzájárulást a jelentkező a személyes adatai önkéntes megadásával adja meg.

Az adatkezelés időtartama

A megadott adatokkal kapcsolatos adatkezelés mindaddig tart, amíg az adatkezelés célja fennáll, illetve amíg a jelentkező a személyes adatainak törlését az Info törvény 14. § c) pontja szerint nem kérte. Ez esetben az adat a jelen Szabályzatban meghatározott összes adatkezelőnél törlődik.


A kezelt adatok köre


A jelentkezés dátuma, családnév, keresztnév, születési dátum, telefonszám, e-mail cím, a munkavégzéshez szükséges képesítésekre és ismeretekre vonatkozó adatok, a betölteni kívánt munkakörre vonatkozó információk, fizetési igény, a jelentkező által csatolt önéletrajz, az ebben szereplő adatok, illetve a munkaközvetítőnek önkéntesen megadott információk. Különleges kategóriájú adatok kezelése nem történik.

Amennyiben a Társasághoz benyújtott pályázati anyagban szereplő adatok külső ellenőrzése is szükségessé válik, úgy ehhez minden esetben előzetesen és írásban kérjük a pályázó hozzájárulását.


Az adatkezelésre jogosultak köre


A pályázók által megadott személyes adatokhoz a Társaság toborzás, kiválasztási folyamatában szükségszerűen résztvevő, a munkaerő felvételben javaslattételi vagy döntési jogkörrel rendelkező illetékes munkatársainak van hozzáférése.
Személyes adatokat harmadik személyeknek, harmadik ország címzettjének vagy nemzetközi szervezetnek a Társaság nem ad át.

Adatbiztonsági intézkedések

A kezelt adatokat elektronikusan a Társaság saját e-mail szerverén és belső hálózatán tároljuk megfelelő védelemmel, ahhoz illetéktelen (a vállalaton kívüli személy) hozzáférése nem lehetséges. Az adatok nyomtatva csak az állásjelentkezés folyamatának végéig kerülhetnek tárolásra, utána meg lesznek semmisítve.


WEB oldal működtetésével kapcsolatos kötelezettségek


Számlakiállítás

Az adatkezelés célja elektronikus számla kiállítása és küldése e-mail mellékletként.

Az adatkezelés jogalapja jogszabályon alapuló kötelező adatkezelés.

Az adatkezelésben érintettek köre a szolgáltató vevőpartnerei.

Az adatkezelés időtartama. Az adatkezelés jogszabályi előírás, illetve a hozzájárulás visszavonásáig történik. Az adatkezeléshez történő hozzájárulását Ön bármikor visszavonhatja a kapcsolattartási e-mail címre küldött levélben.

Az adatok megismerésére jogosultak az adatkezelő és alkalmazottai.

Az adatok tárolási módja: elektronikus.

A számlaadatok módosítása vagy törlése kezdeményezhető e-mailben, telefonon vagy levélben a fentebb megadott elérhetőségi lehetőségeken.

Kezelt adatok köre

Az adatkezelési adatok konkrét célja

Név

Azonosítás, kapcsolattartás, számlázás.

Cégnév

Azonosítás, kapcsolattartás, számlázás.

Cím

Azonosítás, kapcsolattartás, számlázás.

E-mail

Azonosítás, kapcsolattartás.

Telefon

Azonosítás, kapcsolattartás.

Adószám / adóazonosító

A vevő azonosítása.

Számlaadatok

A számla azonosítása.

Számlakiállítás időpontja

Technikai információs művelet. 

Az adatok törlése az adatkezeléshez történő hozzájárulás visszavonásakor történik meg. Ön bármikor visszavonhatja az adatkezeléshez történő hozzájárulását a kapcsolattartási e-mail címre küldött levélben. A számlázási adatok törlése jogszabályi előírás szerint történhet meg.

 

 

Az adatok törlése az adatkezeléshez történő hozzájárulás visszavonásakor történik meg. Ön bármikor visszavonhatja az adatkezeléshez történő hozzájárulását a kapcsolattartási e-mail címre küldött levélben. A számlázási adatok törlése jogszabályi előírás szerint történhet meg

 

 

Az érintett személy tiltakozhat a személyes adatai kezelése ellen, e tekintetben a fentebb részletezett adatkezelési információk és ezen tájékoztató, valamint a tájékoztatóban ismertetett jogszabályok szerinti eljáráshoz jogosult.

Az igénybe vett adatfeldolgozó 1.:

AutoSoft Kft.

Program neve:

AutoSoft AMS

Az igénybe vett adatfeldolgozó 2.:

cTm Szoft Bt.

Program neve:

FuvarSys

Kezelt adatok köre

Az adatkezelési adatok konkrét célja

Név

Azonosítás, kapcsolattartás.

E-mail

Azonosítás, kapcsolattartás.

Feliratkozás időpontja

Technikai információs művelet.

IP cím

Technikai információs művelet.

Tájékoztatjuk, hogy sem a felhasználónév, sem az e-mail cím esetében nem szükséges, hogy az a személyére utaló adatot tartalmazzon. Így például nem szükséges, hogy a felhasználónév vagy az e-mail cím az Ön nevét tartalmazza. Ön teljesen szabadon dönt arról, hogy ha olyan felhasználó nevet vagy e-mail címet ad meg, amely az Ön kilétére utaló információt tartalmaz. Az e-mail cím - ami a kapcsolattartást szolgálja - feltétlenül szükséges ahhoz, hogy az Ön részére küldött hírlevél vagy szakmai információ célba érjen.

Közösségi oldalak

A közösségi oldal egy médiaeszköz, ahol az üzenetet közösségi felhasználókon keresztül terjesztik. A közösségi média az internetet és az online megjelenési lehetőségeket használja annak érdekében, hogy a felhasználók tartalombefogadókból tartalomszerkesztővé váljanak.

A közösségi média az internetes alkalmazások olyan felülete, amelyen a felhasználók által létrehozott tartalom található, például Facebook, Google+, Twitter, Pinterest stb.

A közösségi média megjelenési formái lehetnek nyilvános beszédek, előadások, bemutatók, termékek vagy szolgáltatások ismertetése.

A közösségi médiában megjelent információk formái lehetnek fórumok, blogbejegyzések, kép-, videó-, és hanganyagok, üzenőfalak, e-mail üzenetek, stb.

A fentieknek megfelelően a kezelt adatok köre a személyes adatokon túl lehet a felhasználó nyilvános profilképe is.

Az érintettek köre: valamennyi regisztrált felhasználó.

Az adatgyűjtés célja a weboldal vagy a hozzá kapcsolódó weblap népszerűsítése. 

Az adatkezelés jogalapja az érintett önkéntes hozzájárulása.

Az adatkezelés időtartama: az adott közösségi oldalon megtekinthető szabályozás szerint.

Az adatok törlési határideje: az adott közösségi oldalon megtekinthető szabályozás szerint.

Az adatok megismerésére jogosultak: az adott közösségi oldalon megtekinthető szabályozás szerint.

Az adatkezeléssel kapcsolatos jogok: az adott közösségi oldalon megtekinthető szabályozás szerint.

Az adatok tárolási módja: elektronikus.

Fontos figyelembe venni, hogy amikor a felhasználó feltölt vagy beküld valamilyen személyes adatot, világszerte érvényes engedélyt ad a közösségi oldal üzemeltetőjének arra, hogy az ilyen tartalmakat tárolhassa és felhasználhassa.

Ezért nagyon fontos meggyőződni arról, hogy a közzétett információ közléséhez a felhasználó teljes jogosultsággal rendelkezik-e.

Google Analytics alkalmazása

Weboldalunk a Google Analytics alkalmazást

X használja              □ nem használja.

A Google Analytics belső cookie-k (sütik) alapján állít össze jelentést ügyfelei részére a weblap felhasználóinak szokásairól.

A weboldal üzemeltetőjének megbízásából a Google az információkat arra használja, hogy kiértékelje, hogyan használják a felhasználók a honlapot. További szolgáltatásként a honlap aktivitásával összefüggő jelentéseket készít weboldal üzemeltetőjének részére, hogy az további szolgáltatásokat teljesíthessen. 

Az adatokat a Google szerverei kódolt formátumban tárolják, hogy megnehezítsék és elejét vegyék az adatokkal való visszaélésnek.

A Google Analytics letiltása az alábbiak szerint történhet. Idézet az oldalról:

Azok a webhelyfelhasználók, akik nem szeretnék, hogy a Google Analytics JavaScript jelentést készítsen az adataikról, telepíthetik a Google Analytics letiltó böngészőbővítményét. A bővítmény megtiltja a Google Analytics JavaScript (ga.js, analytics.js, és dc.js) számára, hogy információkat küldjön a Google Analytics rendszernek. A böngészőbővítmény a legtöbb újabb böngészőben használható. A Google Analytics letiltó böngészőbővítménye nem akadályozza meg az adatküldést maga a webhely és más internetes elemzési szolgáltatások részére.

https://support.google.com/analytics/answer/6004245?hl=hu

A Google adatvédelmi irányelvei: https://policies.google.com/privacy?hl=hu

Az adatok felhasználásával és védelmével kapcsolatos információk részletesen a fenti hivatkozásokon érhetők el.

Adatvédelem részletesen:

https://static.googleusercontent.com/media/www.google.com/en//intl/hu/policies/privacy/google_privacy_policy_hu.pdf

Harmadik félre irányuló vonatkozások

Nem adjuk el, nem kereskedünk és más módon sem adjuk ki kívülálló személyeknek a személyazonosításra alkalmas információit. Ez alól kivételt képeznek azon harmadik felek, akik részt vesznek a weboldalunk szerkesztésében vagy üzletünk vezetésében, mindaddig amíg ezen felek bizalmasan kezelik a rájuk bízott információkat.

Az információk megosztása szükségszerű, ha kutatási, preventív, illegális aktivitással kapcsolatos, feltételezhetően csalással kapcsolatos, vagy olyan szituációkról van szó, melyek veszélyeztethetik bárkinek a fizikai épségét, a weboldal használatának szabályosságát vagy éppen másféle – jogilag meghatározott – okból van szükség rájuk.

A nem privát információk viszont kiadhatók harmadik fél számára, marketing, hirdetési vagy egyéb célú használatra.

Adatfeldolgozók

Tárhelyszolgáltató:

Név / cégnév: Secure Date Kft.

Székhely: 8200 Veszprém Egry J. u. 41.

Cégjegyzékszám: 19-09-511112

Adószám: 14612240-2-19

Képviselő: Gedra János

Telefonszám: 00-36-70-219-1111

E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Az Ön által megadott adatokat a tárhelyszolgáltató által üzemeltetett szerver tárolja. Az adatokhoz csak munkatársaink, illetve a szervert üzemeltető munkatársak férhetnek hozzá, de mindannyian felelősséggel tartoznak az adatok biztonságos kezeléséért.

A tevékenység megnevezése: tárhelyszolgáltatás, szerverszolgáltatás.

Az adatkezelés célja: a weboldal működésének biztosítása.

A kezelt adatok: az érintett által megadott személyes adatok

Az adatkezelés időtartama és az adatok törlésének határideje. Az adatkezelés a weboldal működésének végéig, illetve a weboldal működtetője és a tárhelyszolgáltató közötti szerződéses megállapodás szerint. Az érintett személy szükség esetén a tárhelyszolgáltatót megkeresve is kérheti adatai törlését.


Az adatkezelés jogalapja az érintett személy hozzájárulása, illetve jogszabályon alapuló adatkezelés.

A szabályzat módosítása

A Társaság fenntartja magának a jogot, hogy a jelen szabályzatot egyoldalú döntésével bármikor módosítsa.

Jogérvényesítési lehetőségek

Munkavállaló/megbízott bármilyen, adatkezeléssel kapcsolatos kérdéssel, észrevétellel, illetve ha úgy tapasztalja, hogy sérültek jogai az ügyvezetéshez tud az érintett fordulni: 

Név: Wimmerné Bátor Hajnalka

telefonon: 06/ 30/ 400 3755

e-mailben: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

postai úton: 8105 Pétfürdő, Pf. 424.


A Felhasználó jogérvényesítési lehetőségeit az Infotv., valamint az 2013. évi V. tv. (Ptk.) alapján bíróság előtt gyakorolhatja, továbbá bármilyen Személyes adattal kapcsolatos kérdésben kérheti a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság segítségét is (1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/C; postacím: 1530 Budapest, Pf. 5.).


Az adatkezelés alapjául szolgáló jogszabályok


AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet).

2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról.

A köziratokról, a közlevéltárakról és a magánlevéltári anyag védelméről szóló 1995. évi LXVI. törvény 

A közfeladatot ellátó szervek iratkezelésének általános követelményeiről szóló 335/2005. (XII. 29.) Korm. rendelet.

2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről.

2003. évi C. törvény az elektronikus hírközlésről.


Jelen szabályzat alkalmazását 2019. január 30. napjától rendeli el a Wimmer Trans Kft. vezetősége.


2019.január 28.

ügyvezető